lördag 26 april 2008

Det stora glappet.

Ooops.. lite väl stort glapp sen jag skrev sist. Vad har hunnit hända på de två veckor som har gått?
Tjaa, jag och Zeppolin har varit iväg på en hoppträning tex och det gick bra. Ovant att rida för instruktör när jag inte har gjort det på nio år eller något sådant. Zeppolin var pigg och stark, som alltid när det gäller hoppning. Hon älskar att hoppa. Sötklumpen...

Det funkar bra i hagen med de andra tre stona som hon går med. Det är bra!

Vi håller igång och hon jobbar (oftast) på bra när vi håller på med annat än hoppning också. Det känns så himla roligt att hon nu äntligen är mer samarbetsvillig (efter alla dessa år..) när det gäller det här med att jobba i form. Hon har insett att det inte är någon idé att hela tiden titta på molnen utan huvudet ska vara lägre än så. ;)

Jag ska åka till hästen nu, så jag har inte tid att sitta och blogga.

Inga kommentarer: