måndag 14 januari 2008

Nytt igen.

Då var det dags igen, en ny blogg. Varför? Därför att jag tänkte försöka bespara alla vanliga dödliga från en massa hästprat som förmodligen kommer att dyka upp oftare än oftast nu ett tag framöver. Eftersom Zeppolin kommer till Uppsala tisdag den 15:e januari för att tas om hand av mig i 3,5 månad så kommer jag av naturliga skäl att skriva om henne. Det fick helt enkelt bli en egen blogg till det. En blogg om Zeppolin och mig. Fiffigt.


Det här gör att jag kan hålla lite koll på vad jag har gjort och inte när det gäller henne. Jag kommer knappast uppdatera varje dag, men försöker att åtminstone få tummen ur att skriva ett par inlägg i veckan. Siktar på det så får vi se hur det blir egentligen. ;)


Eftersom bloggen kommer att innehålla en massa svammel om denna underbara häst, så kan jag lika gärna slänga in en bild på henne. Hon är dräktig nu och långt ifrån smidig i kroppen, men det hör till. Formen och det där är ett projekt som får dras igång när hon inte har ett föl vid sin sida längre.. :)
Bilden är från våren/sommaren 2006 om jag inte minns fel. Hon tyckte att jag var jobbig som skulle stanna och fota henne istället för att fortsätta promenera. :)


Inga kommentarer: